Webbpublicering

Enkelt ger fördelar

Numera är Internet företagets största skyltfönster och den bästa kanalen för att bygga företagets varumärke och förstärka sitt budskap. Idag har ”alla” tillgång till Internet och surfar dagligen på mobilen, surplattan och datorn vilket gör det än viktigare att ha en fräsch uppdaterad hemsida som presenterar ert företag.

Vi utvecklar allt från komplexa och dynamiska hemsidor till enkla statiska företagspresentationer – allt efter Era behov.

Hemsidor skall vara enkla att arbeta med, kunna växa med företaget och ge service åt dina kunder. Vi arbetar för att göra det så enkelt som möjligt för er att ha en hemsida antingen ni vill sköta administrationen av sidan själva eller vill att vi hjälper er.
Det är dina behov som är i fokus. Med våra lösningar finns det många fördelar – enkelheten och flexibiliteten är det våra kunder uppskattar mest.
Verktyget vi erbjuder gör det enkelt att publicera information, text och bilder på din hemsida.  Vårt publiceringsverktyg är användarvänligt intuitivt.
När du skall börja arbeta med din webbplats ger vi dig en introduktionsutbildning och står beredda med support. Resten klarar du själv via internet, oavsett om du sitter på kontoret, hemma i soffan eller står på en mässa och snabbt behöver uppdatera informationen på hemsidan.

www

Största publiceringsverktyget

Vi arbetar företrädesvis i världens största publiceringsverktyg, WordPress. Det ger enorma möjligheter för din hemsida samtidigt som det är en stor trygghet för dig som kund.
Det gör det enkelt för dig att publicera information, text och bilder på din hemsida. När vi anpassar systemet gör vi det med dina behov i fokus.

Vad är strategin med er hemsida

Är det ett enkelt visitkort som blir ert ansikte utåt, en affärskritisk plattform i företagets verksamhet eller kanske något där emellan?
Vad man än väljer är det en människa som i slutändan skall sköta uppdateringar och underhållet av hemsidan.

Tänk på:

  • att ta fram en webbstrategi och och prioritera den i er marknadsplan
  • att sätta upp långsiktiga mål, men ”gapa inte över för mycket” på en gång
  • att avsätta resurser, ekonomiska och personella, för löpande utveckling av hemsidan